Om hvordan små og mellemstore virksomheder skaber værdi for virksomheden på sociale medier. Det kan være alt fra en kort tekstopdatering til en opdatering med grafikker, billeder og links. Det kan være links til blogindlæg, artikler, rapporter, infografikker, billedgallerier eller en video
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
19.6393
Beskrivelse
Indhold: Strategi og formål ; Skab relevans for brugerne ; Skab det gode indhold ; Planlæg og måling ; Få organisationen og medarbejderne med
ISBN
9788702160604
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2014)
Omfang
213 sider
Forlag
Gyldendal Business
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Børsen, 2015-01-07
Vurdering: 5/6
Danske kommuner, Årg. 45, nr. 29 (2014)
Vurdering: 6/6
Journalisten, 2014, nr. 14
Journalisten, 2014, nr. 14Lektørudtalelse
Lettilgængelig, velskrevet, velstruktureret og hurtig at læse for den travle kommunikationsmedarbejder - eller leder, alt efter hvor stor virksomheden er. Mange gode cases fra navngivne virksomheder af meget forskellig karakter underbygger teksten fint, og gør bogen dejlig praksisnær. Lægger vægt på at have øje for virksomhedens historier og gøre storytelling til et centralt begreb, når vi taler om brugerkontakt via de sociale medier